KOMPENI DELTA BATALION KEDUA REJIMEN 511 ASKAR WATANIAH

Blog ini terhasil adalah untuk mengaplikasikan setiap momentum yang teragenda dalam diari Kompeni sepanjang tahun...Jika ada yang terlepas dari rakaman dan terbitan itu bukan di sengajakan dan komentor membina dari bloggers yang sudi menjengok apa yang berlaku di sini..sangat2 di alu-alukan..anekdot Lt Masitah@Saitah Bt Hj Sabki.

Selasa, 20 Mei 2008

Kursus Bakal Pegawai(S)Siri 1 2008 D Puswatan Perak


Asslamualaikum wbt dan selamat bertemu lagi kepada semua bloggers......
syukur kerana saya berpeluang sekali lagi untuk berkongsi pengalaman saya semasa menjalani kursus tersebut di Kem Puswatan Perak selama sebulan......
Sebagai seorang yang telah berikrar di atas 5 prinsip kesatrianya...maka saya menyahut cabaran itu walaupun ketika itu saya sedar faktor usia dan jarak masa seakan membantutkan sisa semangat yang ada dalam diri saya.....persediaan bukan setakat fizikal dan mental tapi segalanya...banyak sokongan dan dorongan dari kawan2 dan jurulatih menjadi bekalan sehingga saya mempu menjejak kaki buat pertama kalinya di Kem Puswatan ini....cerita selanjutnya akan saya tuliskan jika punya kelapangan lagi.......
bersambung......

Tiada ulasan: