KOMPENI DELTA BATALION KEDUA REJIMEN 511 ASKAR WATANIAH

Blog ini terhasil adalah untuk mengaplikasikan setiap momentum yang teragenda dalam diari Kompeni sepanjang tahun...Jika ada yang terlepas dari rakaman dan terbitan itu bukan di sengajakan dan komentor membina dari bloggers yang sudi menjengok apa yang berlaku di sini..sangat2 di alu-alukan..anekdot Lt Masitah@Saitah Bt Hj Sabki.

Isnin, 29 September 2014

Sebuah catatan perjalanan yang sangat panjang

ASSALAMUALAIKUM WBT....alhamdulillah syukur ke hadrat Allah kerana masih diberi kesempatan untuk bernafas di bumiNya ini...mohon maaf kerana mengambil masa yang agak panjang untuk menjengok blog ini semula....apa yang dapat saya janjikan kali ini bukan lah kata2 berbunga bersulam dusta tapi saya mencuba untuk merakamkan sebuah cerita berhakikatkan secebis pengalaman sepanjang tempoh saya menyepi.Setakat ini dahulu sebagai mukadimah...in sha Allah esok lusak dan bila-bila bekesempatan saya akan berusaha untuk singgah berehat barang seketika di sini....dan akan berkongsi seslot kisah yang dikutip dan di angkat menjadi satu kenangan yang tidak akan terlupakan.Sekian....teruskan menyokong dan mendukung saya...terimakasih...wassalam.

Tiada ulasan: